Lång tystnad

Ja nu har det inte varit så mycket åsikter här egentligen. Mycket med skolan och en aning för mycket intag av osunda drycker kan nog användas som dom två största bovarna.

Jag är ganska nöjd med att vi vunnit dom tre matcherna jag varit hemma och spelat i alla fall. Trots sviktande form så har man gjort vad som varit väntat. Möjligtvis en svag insats senast men vad var det för motstånd.

Match på söndag igen. Då lovar jag att jag kommer ligga i min soffa och skriva om skolans styrdokument. Förmodligen så blir det någe vettigt av det. Svårt att ta sig hem när det inte gäller något och man är totalt omotiverad att spela. Mycket på grund av att folk har åsikter om en som dom inte tar mellan fyra ögon. Känner inte suget i att spela i en förening där folk klagar över att man gör det. Bakom ryggen. Hade jag fått veta vissa saker innan flytten så hade det inte blivit någon hemresa överhuvudtaget.

SÖFF skulle kunna skrivas om till Södertäljes fotbolls förbund. Tycker det är synd att vårat fega förbund inte tar tag i saker. Om det beror på rädsla eller feghet vad vet jag. Det är i alla fall en ruskig utveckling. Hade Marsjö-Byle gjort samma fel som Bethnarin så hade det minsan blivit poäng avdrag. Men ja.. Bethnarin är från Södertälje och som man fått höra i Södertälje förut..Dom har killarna känner farliga människor så akta er.. Men feghet främjar inte fotbollen SÖFF.

Handbolls träning idag igen. Det ska bli roligt. Förmodligen är fotbollkarriären slut nu.

Jag skulle vilja vara i Israel just nu.

Ser även fram imot Barcelona resan den 5 Oktober. Kul avslut med alla grabbarna.

Det kommer komma en total genomgång om säsongen snart med kanske lite åsikter som inte främjar så många. Men ska vara ärlig.. Måste bara få lite vettiga uppslag. Och låta allt smälta in.

Att avsluta sin Malmköpings tid med ett poolparty i September. Kan det bli bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0