1-1 tråkigt

Ja derbyt kanske inte var så upphetsande resultat mässigt. Själv har jag bara sett målen. Var på handbollsträning och gjorde nog utfallsteg när Lucas gjorde 1-1. Bra prioriterat.. Eller inte..

Silly season i Malmköping. Vad roligt det kan bli att följa. Fick idag tillfälle att ge några namn jag tycker borde va intressanta. Men svårt att få till riktigt bra värvningar. Blir nog mest folk på väg uppåt som är i dom yngre åldrarna.

Bara att hoppas att man spelare, ledare och styrelse gemensamt tar fram kraven inför nästa år. Så att det inte skiljer i motivations nivå. Blir jobbigt när till exempel folk högre upp i föreningen inte har samma målsättning som spelar truppen. Ni borde gå igenom det tillsammans till nästa år tycker jag.  Och vill man låsa någon till något så krävs pengar och kontrakt. Utan det så tycker jag att bittra kommentarer kan läggas ner från olika håll.

Flottans IF hemma på lördag. Målsättningen är att bli uttagen. Om bara den här förbannade träningsvärken släpper nån gång. Men styrken gjorde nog nytta på en annars ganska genom sliten kropp.

www.vaxjohf.nu om någon vill följa laget jag lirar i nu.

Har egentligen träning ikväll igen. Men känner mig inte direkt motiverad för det. Blir nog ett par pilsner och stallarna istället. Tror det är det bästa för min träningsvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0