Ytterliggare funderingar

Ligger här och har precis avnjutit ett avsnitt av Macgyver. Förmodligen den bästa serien på tv just nu. Som en klasskompis säger. Det skulle finnas mer män som honom.. Kan inte mer än hålla med.

Funderar även över hur ytterliggare stavas. Kan någon ge mig ett svar.

Bojan till Gnaget? Har han någonsin tillfört något nånstans. Men helt klart intressant tycker jag.

Att Iniesta och Xavi båda två är 1.70. Det tyckte jag va intressant. Och ändå så jävla grymma det är stort.

Ikväll avgör Inzaghi. 2-0 pippo gör båda.

Årets domarinsats: Julita-MIF 3-4. Vet inte vad karln heter.

Måste ha varit den mest publik vänliga matchen på många år. Många mål en solbränd domare som betedde sig som en Frisk/Flöjten wannabe. Konstiga domslut matchen igenom. Men att släppa in 3-3 med en minut kvar och ändå lyckas trycka in 4-3 måste anses som en bragd eller något. Ingen annan domare hade ens funderat på att blåsa straff. Men det krävs en djupledslöpande bandy spelar för att ramla lätt i straffen. Men domaren blev iaf ytterliggare en i raden av talangens kompisar.

I hård konkurrans med rädda pojken från premiären.

Damien Rice. En ny upptäckt för min del. Bra deppar musik. Passar oss AIK:are


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0