Stå för dom misstag man gör

Hoppas många såg tv3:s insider igår. Väldigt intressant. Jag tycker verkligen att det är jätte bra att någon tv kanal verkligen vågar ta upp just en sån här fråga. Men. Att ta en bild på styrelse medlemmar från BA med Rikard och påstå att det är firman. Snälla. Kan man inte försöka förankra sina påståenden lite mer. Jag tror inte som till exempel bajen bladet idag påstår att Rickard umgås med huliganer. Nästan så man börjar skratta. Fast vad vet jag.. Han kanske hinkar pilsner med firman vem vet.

Varför tas inte det största problemet i supporter sverige upp. Dom värsta matcherna att gå på är ju sthlm-sillarna. Vilka klubbar det än är.

Hoppas tv3 får en reprimand för sina misstag något straff måste ju ges när man rent ut ljuger. Samtidigt hoppas jag att dom på ett ärligt sätt kan driva vidare det här. Så att våldet försvinner.

Kul att se Robban Aschberg på bild med en DFG medlem. Att rannsaka sig själv och ha ryggen fri innan man ger sig på andra borde vara aktuellt. Det är synd för jag har alltid gillat Robban men ja nu. Tappade stora delar av respekten.

Vad gör APA:s bidrag i panelen.. Man blir gråtfärdig. Hör ju inte hälften av vad han mumlar fram.

Men det är väll som vanligt. Må de hata oss blott de frukta oss. Vi är gnaget AIK

Men istället vilka är årets smyg gayar:

I det här fallet skulle jag dra in Holegård och Pontus. Att se dom i Spanien på dansgolvet till YMCA det borde vara något historiskt i 2000 historia angående MIF. Fast våra resor är ju väldigt lugna mot förr. Våra ledare har ju inte legat mitt i bussen och spytt som det har försikommit med ungdomsledare förr i tiden. Även fast det kanske varit mycket Jäger ibland. Men Pontus och Hole den gången jag går ut officiellt med en onormal läggning då ringer jag er som dans coacher :P

Nu e det myggan. slepp tight friends

Kommentarer
Postat av: Poppe

Det va ju du som körde med gayarna tobbe fi fan.....

2007-10-31 @ 12:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0