Spanien

Oj vilken skön resa.. Dock inga riktiga Norénare att prata om och sen har jag lovat att inte skriva så uttömmande om resan heller.. Men en grymt skön tillställning där jag tror samtliga hade grymt kul. Och det hölls på en vettig nivå dessutom..

Skönast senaste tiden är att mongo är placerad på bänken i landslaget. Men kan bli på bra humör av betydligt mycket mindre.

Hoppas Gnaget lägger sig mot Sillstryp allt annat är tjänstefel..

Väldigt mycket i skolan för tillfället så jag har inte riktigt hunnit med att uppdatera.. Sen är jag ganska slö också som alla förmodligen vet..

Segersviten bröts med handboll i lördags. Domarskandal eller så va vi skit dåliga vet inte riktigt..

Roligt att inlägg som inte är snälla alltid tas bort på hemsidan. Demokrati naturligtvis..

Nu gäller det bara att hitta någon trevlig division 5-6 klubb i Växjö som lider av forwards brist.. Sen är det väll snart fri månad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0