Ny landskamp

Ska bli kul att se hur Zlatan agerar med sin nyfunna form. En riktigt intressant match faktiskt.. 2-0 till Sverige allbäck gör båda sista kvarten efter att han kommit in istället för Elmander..

Tisdagar på stallarna är alltid lika intressanta.. Utbytestudenter överallt.. Men jag och Magnus har nog kommit fram till lösningen tror jag.. Hans tisdags namn är Dimitri från Lettland och jag är Kostas från Grekland.. And we studied very hard in our country to get here.. Det enda sättet att lyckas tror jag..

Blir det seger ikväll är det nog en ganska onykter tillställning som man kommer vingla från ikväll.. Börjar ju inte förrän 8 imorn så :D det kostar att ligga på topp säger dom..

Har hört rykten om att det ska finnas många klubbar med forwards problem. Wohoo :D

Julen är väll bara ett pr knep av alla affärer för att tjäna extra penger.. Bojkotta julen för gott allihop.

Är för övrigt invald i Festingarna.. Norrlands festkommité här.. Och vad innebär det egentligen.: Ja ännu mer festande naturligtvis.Plus att jag får en snygg tröja :D

Kommer bli mer personligt här som ni kanske har märkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0