Gnaget gjorde jobbet igen

Dock kan man ju utläsa att AIK inte alls la sig den här gången utan var det bättre laget. Men som vanligt anno 2007 så grinar ineffektiviteten gnaget i ansiktet.. eller hur det nu stavas. Bengan hade ju tydligen varit grym. Och det är kanske imponerande att en pesnionär kan vara allsvenskans bästa målvakt. Men inge dumma uttlanden iaf. Men nu är både media och fans nöjda ingen lägg match bra.

Men det verkar som BP inte har för ambition att vinna sista fajten. Men som sagt nu har Gnaget gjort sitt nu är det upp till Sillarna att avgöra.

För att börja med den lilla följetång jag hade tänkt ha kring årets personer så börjar jag med.

Årets mest inspirerande:  Tony Fowler.

Vilken underbar människa. 40+ och var nog den som mest av allt ville vinna. En sån grym inställning. Dom få veckorna jag lirade med karln har jag nog lärt mig mer om inställning än under 22 år innan. Hoppas han kan spegla det nya MIF under många år.

Har nog för övrigt åkt på en hjärnskakning. En rak höger på handbollen igår gör att jag har en liggande ställning i sängen.

Boston tea party är nog det sjukaste jag sett på mycket länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0