En sorgsen dag

Efter en hel dags studier.. eller ja iaf nån timme.. eller nja 45 minuter studier så läser man på GF. Nicklas Carlsson klar för Göteborg.. Klart jag förstår honom med tanke på hur han blivit hanterad av AIK men varför kunde det inte bli utlandet. Nicklas den kanske största AIK hjälten senaste åren. Vem minns inte när Anders Svensson blir intrvjuad gråtande 2006. Det är stora bilder. Sen när han mot Örgryte följer med Ari till sidan och tjuvlyssnar på dom taktiska råden. Varför kunde ni inte behålla denna ikon AIK. Och varför måste vi se honom i en annan allsvensk klubb.

30-30 med b-laget mot Kalmar i helgen. Har kommit igång nu lyckades dunka dit nio framåt. Och nu börjar man känna sig tränad också.. Kan nog bli en lyckad fajt även på lördag hoppas jag.

Väntar på beskedet Öhrlund till APA nu.. Då har mina två största AIK hjältar 2005-2007 försvunnit.

Värvar Milan Mongo då har jag lagt ned allt vad italiensk fotboll handlar om.. Då finns det inget intresse och ingen respekt för italiensk fotboll kvar. Har man ambition att vinna cl kan man inte värva en gråtande liten pojke från partille. Värva vem fan som helst. Ställ in Uffe Harlin på mitten istället. Bara jag slipper se Kongo i Milan.

Årets Jesper Jansson:

Avhopp kommer det ju alltid under ett år. Men att sticka för att man inte får chansen i a-laget efter en längre tids sjukdom tycker jag är svagt. Tycker Berglöv absolut borde ha bitit ihop iaf en månad till. Sen vet man ju inte hurvida diskussionerna mellan MIF:s styrande och fader Berglöv påverkade men det låter jag vara osagt.

Funderade en stund på Brorsson men nja. Han har ju gjort en träning och han satsar ju inför nästa år. Eller?

Det är skandal tv mellan 18:30 och 19:00. sämsta tiden under tv dagen.

Igår gasade Macgyver en hel armé till söms med hjälp av en spegel. Imponerande. Ni som vill ha fullstädning redogörelse säg till på msn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0