Det är fan märkligt

Från att jag verkligen hatat Jose Mourinho till att man helt plötsligt önskar att han satt på den där stolen. Carletto eller Carlo Ancelotti som ni förmodligen känner igen honom som. Är det inte dags att ta klivet åt sidan. Både Silvio och Galliani måste ju någon gång få nog. Jose var i Milano och satt med grabbarna på heders läktaren en match. Blir det inte Engelska landslaget så borde det vara ett givet val för Milan styrelsen just nu. Vi får förmodligen med Drogba med tanke på hans situation. Tänk er Ronaldo Drogba och Kaka som offensiv trekant. Med Pato och Super-Pippo som ersättare.

Match ikväll. Tror både AIK och Halmstad grejar en pinne men Göteborg vinner ändå guldet. Kalmar slår inte AIK medans Göteborg tar tre lätta i sista. Av tre onda ting tror jag ändå jag helst ser guldet hos sillarna på glenngården. Jag menar Apa IF får verkligen inte vinna. Kalmar ja. Det vore skandal för Svensk fotboll om tre bröder Elm (skulle tro att dom va med i bonde söker fru) kan ta ett lag till sm-guld.

Vore kul om det kan komma lite nytt om nya spelare på hemsidan. Med tanke på att föreningen skulle satsa. Och när är avslutningen. Har förmodligen inbjudan ligger hos mor och far men har inte hört något.

Sopranos kan vara den bästa serien just nu. Har precis kommit över hela serien och njuter i fulla drag. Något ni alla verkligen borde se. Gandolfi är faktiskt helt lysande i sin tolking av aggresiv, maktberoende maffia ledare. Fler sådana serier på tv.

Fortfarande inte någe kontrakt med någon division 6 klubb här nere. Kanske får pendla hem för b-laget nästa år. Om spelare försvinner så är det väll just b-lags forwards som det krävs. Fast jag spelar bara om Ljungman är spelande tränare och gör mig sällskap på topp. Vore nog ett intressant forwardspar. Ska kolla om Öster har intresse av oss till nästa år.

Sen tycker jag att det är orättvist att klaga på landslaget. Det vet man väll själv hur det vara när man va tretton och yttermittfältarna var utfyllnad. Liksom långa bollar på bengt. Utan Chippen, Ljungberg och Alex blir det tyvärr så.

Hade tänkt ta på mig att göra lite små utnämningar i stil på bersas från avslutningen 05. Kommer nog en per dag så länge jag har vettiga uppslag att göra det på. Börjar nog imorn.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Avslutningen är ju den 10 november, läser du inte på vår lagsida??

2007-10-23 @ 16:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0