Till alla sköna Malmköpingslirare

Hittade den här dom flesta har säkert redan sett den.. men blev på bra humör här i tenta mörkret

Tillbaka till Italien

Måste bara ses om man varit med ett tag i laget.

Klar med tentan så jag tänkte ge lite åsikter. Dock så börjar M*A*S*H så det blir inte så mycket nu.

Orkar inte skriva om Kim igen den här gången.. Han lyckades ju iaf göra mål.

Jag blir bara mer och mer imponerad av Marcus Allbäck som i mina ögon är den största måltjuven i Svenska truppen. Hur ska man lyckas få med Zlatan Elmander och Allbäck i en startelva. Kanske peta Elmander. Han har haft det tungt sista landskamperna sen Zlatan kom tillbaka. Eller kanske ett 4-3-1-2 med Elmander släpande. Då slipper vi den eviga Kim/Anders diskussionen.

Kan inte annat än bara njuta av Englands misslyckande. Tycker det är fruktansvärt kul. Synd om Beckham men annars är det bara komiskt. Dags att börjar bygga ett lag kring fart och inte bara namn. Jag menar hur mycket speed finns det i det Engelska landslaget. Joe Cole är den enda i Rooneys frånvaro som har lite fart under fötterna. Lampard-Gerrard måste jag säga är överskattade. Men det lär man ju får höra nu. Samme har faktiskt rätt i mina ögon att Gerrard är kanske den mest överskattade spelare i elit fotbollen.

En grupp med Grekland Sverige Rumänien och Polen skulle inte vara helt fel eller hur.

B-lags match på lördag. Ska bli riktigt kul att lira igen. Blev inte så mycket förra helgen och nu börjar verkligen tajmingen sitta. Hoppas kunna ta en bänkplats på torsdag också. Kul som fan att vara med. Är bra fart runt om handboll ett väldigt trevligt matcharrangemang. Vilket jag har pratat om länge gällande fotbollen hemma.

Kul att läsa hur BP tänker kring sin satsning. Gå in på Jockes blogg och läs. Funderar på om det är rätt eller fel.. Kommer inte fram till så mkt men det känns som ganska vanligt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0