Silly season i full gång

Äntligen. Den här biten av säsongen är ju nästan roligare än själva fotbollen. Nja det kanske är att ta i men det är riktigt intressant även nu.

Peking. IFK Norrköping alltså verkar värva friskt. Felxi Magro på gång och även islänningen från Hammarby. Gunnar Thor Gunnarsson tror jag, rätta mig om jag har fel. Peking rustar för att återigen bli en storklubb i Sverige. Det vore roligt om dom kunde lyckas det är en trevlig klubb som jag absolut unnar framgång. Så länge dom inte tar poäng av gnaget.

 Ljunskile verkar däremot ha lite knivigt. Bästa backen Leinar på väg bort. Peking verkar vara intresserade. Men det blir nog precis som senast för panos upp och sen ner direkt. Tyvärr det är roligt med lite Åshöjden lag i AS.

GIF Sundsvall uttalar sig. Vi vill göra som Göteborg satsa på lokala talanger. Men bor det typ inte lika många människor i Norrland som i trakten kring Göteborg. Och tror inte att alla dessa är intresserade av en karriär i sundsvall när dom kan åka ned och lira i fjollträsk :P

Ska man tippa AS inför nästa år säger jag att Norrköping, AIK, Sillstryp och Helsingborg slutar topp 4 nästa år. Fast det är ju långt kvar tills dess..

Årets publik:

Nej inte några från gnällgänget detta år heller. Tycker våran klack som stöttade oss dom sista matcherna ska ha en stor eloge. Helt underbart att spela när det blir lite inramning även fast 10 skrikande barn kanske kan mäta sig med BA. Men riktigt roligt tycker både vi och även motståndarna ansåg att det va ett kul inslag dom matcherna vi spelade hemma.

Porrmagnet i AIK. Get a life media. Men ja.. AIK upprör och syns hela tiden.. Det som gör skillnad på en "stor" klubb och en stor klubb

Kommentarer
Postat av: Ewa =)

Hej mannen, jag börjar sakna dig =)

2007-11-08 @ 22:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0