Nu har jag återigen upptäckt varför fotbollen gick före

Brutna fingrar onda handleder och inte möjligheten att kunna skriva på en vecka. Ja det va nog därför jag egentligen la av med handbollen. Det och knät då förstås. Just nu kan jag inte använda någon hand. Går knappt att skriva så det kommer inte bli så långt det här..

Hur fan är det egentligen ställt i Milan. ena dagen totalt utspelade för att andra dagen göra fem på borta plan. Vi går en mycket märklig säsong till mötes. Och inzaghi spelar bara CL som vanligt..

Mr jag är så lång så jag inte behöver kasta mig verkar vara tillbaka i målet.. undrar om Svennis satsar på Isak. Bara att hoppas det tar emot att säga det men jag tror inte Sverige kommer få fram en sån världsmålvakt på många år. Hoppas Svennis peter Hart nu och ställer in Isak imål nu.

Ska Cluj bli en svenska koloni. Går Shaaban dit så är är 3/11 svenskar i starten. Om nu Nirre tar plats. En klubb som ingen hört talas om kan nu bli den största svensk kolonin utomlands. Vore kul om dom kunde vinna ligan och lyckas med sitt mål att bli som Shaktar. Alltid roligt med klubbar som sticker upp. Rosenborg är ju också en sån. Grymt kul att dom kan snuva någe tungt namn på en plats i kvarten.

Tortuga vore kanske en plat man skulle flytta till om man var pirat förr i tiden.

Årets magplask.

Inte något av dom hoppen som gjorde i polen i Spanien och inte heller nånting som hände på banan båten. Nej skulle vilja utnämna matchen mot Björkvik borta som de sämsta under många år. Ingenting fungerade varken anfall eller försvars spelet. En mycket märklig match där inget lag egentligen var med i matchen. Tycker synd om dom som faktiskt va där och bevittnade skiten.

Något är sönder i högerpekfinger.. Men det går nog att lira med ändå.


Kommentarer
Postat av: Piotr

Schysst fotbollsblogg. Keep up the good work!

2007-11-02 @ 02:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0