Krisläge?

Ska landslaget lyckas med att missa EM. Skade läget är ju sådär. Fast både Lundh och Wenström anser ju att det är ett riktigt krisläge. Kan inte riktigt hålla med- Nej en pinne borta mot Spanien blir det och hela drevet är nöjda igen. Tror i och för sig inte att Sverige måste ta någon mer poäng, jag tror faktiskt det kommer lösa sig ändå.

Fotbollsgalan imorn. Zlatan måste väll vara given för guldbollen. Under alla mina levnadsår har aldrig en svensk spelare varit så utmärkande i fotbolls europa som Zlatan för tillfället är. För Mjällby kan väll inte få den?

Ranking the starts kan vara det sämsta som någonsin sänts på tv. Ändå har jag sett tre avsnitt. Helt sjukt.

Kan en bojkott till en prisutdelning av en halvdassig division fem spelare ge samma eko som när Zlatan bojkottade fotbollsgalan. Nja. Men jag lever på att jag bojkotta våran egen fotbollsavslutning. Anledning är okänd. Förmodligen penga brist men låter coolare med bojkott än att man va för pank för att ta sig hem med tåget.

Ingen ny klubbaddress än. Kan ju faktiskt tycka att MIF på något sätt borde kolla om det finns intresse för spel under säsongen. Finns ju en sommar trots allt. Och även en höst och vår vid mittbackskris. Men man är nog inte intressant längre. Skulle nog höja medelåldern för mycket.

Undrar om Lotta fixade något pris åt mig.

Bli inte polis i Italien. Det är dagens vidsoms ord.

James Bond är förjävla cool. Men han slår inte maclane.. Dock så går ingen av dom upp mot Macgyver,,

Kommentarer
Postat av: Nyvald sekreterare i möteskommite´n

Pris som inte delades ut under avslutningen 10/11 utan sparas till senare tillfälle:
* Årets badpojke
* Årets reseledare
* Årets vurpa
* Årets tuffaste återkomling
Endast de seriösa vandringspriserna delas ut på wärdshuset och nu har vi ju all anledning att ha möte igen! Med gindunk och allt.

2007-11-17 @ 10:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0