Fan va de e kul med handboll

Kan vara den roligaste sporten som finns. Funderade på det idag. Liksom sista åren i fotbollen har kännts som att man varit tvungen att träna och spela under vissa perioder. Som det är nu med handbollen att man verkligen går dit och tycker det ska bli kul varje träning. Grymt nice.

Inte mycket negativa rubriker som jag har läst. Man kanske inser att Spanien faktiskt håller en helt annan klass än vad Sverige gör. Blev lite ELfsborg varning över Sverige faktiskt. Har vi inte sett på länge.

Inte något nytt ansikte på upptakten. Trodde att det skulle vara iaf något kul att se. ELler höra om i mitt fall. Det va ju lite tråkigt löjliga säsongen borde ju vara i full gång. Är ju frimånad nu. Men en mittback från KSK är det jag hört. Kan det stämma. Jag är dålig på KSK spelare så kan inte gissa mig till vem det är heller. Men det måste ju ändå vara en klass spelare som kommer uppifrån. Försämras ju för en annan om man tänkt göra comeback.

Dock en massa spelare som slutar enligt rykte. Kåbring, Sebbe, Busken, Micke är väll dom som verkar hundra. Och det är ju ganska mycket rutin. Skulle nu eaz och kricko gå sönder så är det inte många över 20 kvar i truppen. Vet ju inte hur Mackan tänker inför året men kan tänka mig att han kanske gör några matcher i sommar som vanligt..

Fast värvas en mittback från KSK kanske jag kan pendla hem för en forwards plats. Det vore väll underbart och rättvist för mig att äntligen få spela på min rätta plats. För anbuden här nere är inte så attraktiva. En div 6 klubb utanför har lagt ett het bud. Eller några polare har gjort en intresse förfrågan.

Fan va kul det är med handboll när man lirar med vettiga människor och inte som jag hade när jag lirade hemma.

undrar hur det går med schiring och ljungmans os planer. Bara en tanke som slog mig.

Uppvärmningen i handboll är jobbigare än en hel fotollsmatch.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Du såg onekligen ganska sliten ut efter uppvärmningen igår, dock ohyggligt bra jobbat under matchen inte ett enda felsteg segern kan starkt kopplas till din starka insats tycker jag.

2007-11-19 @ 13:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0