Det va en konstig syn

Bilder från fotbolls träningen. Att Kricko Ljunken och Storken placerar sig längst bak under uppvärmningsvarven. Det var en väldigt märklig syn. Har vi varit där förut.

Fan va det är tråkigt att tvätta. Sen är det träning så man missar tyska handbollen även denna tisdag. Har fått ett blåmärke mitt i handflatan. Det var något helt nytt. Trodde inte det va möjligt. Men kan ju vara på grund av mellanhandsbenet som jag förmodligen har en spricka i. Men men det man inte vet om har man inge ont av.

Sen har jag en fruktansvärd tandvärk. men det går nog över efter ett tag. Eller med åldern som jag brukar säga.

Laddar verkligen inför löpningen ute idag. Ska testa ryggen med lite lätt jogging bara så får vi se hur ryggen kommer kännas. Vore skönt om det verkligen kunde släppa så jag kan gå på riktigt hundra i alla situationer.

VFU nästa vecka. Helt plötsligt verkar alla lärare ha glömt bort hur mailen fungerar. Fruktansvärt frustrerande att inte få tag på sin handledare. Känns som om praktiken kan bli väldigt lidande av det.. Tyvärr.

Blir säkert 1-1 eller något imorn. Tror inte man ska vara så optimistisk alls. Em förbered er för Nord-Irland. Sverige kan mycket väl bomma avancemang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0