Den riktig prisutdelningen på gång.

Pris som inte delades ut under avslutningen 10/11 utan sparas till senare tillfälle:
* Årets badpojke
* Årets reseledare
* Årets vurpa
* Årets tuffaste återkomling

Tack Lotta

Jag undrar om vi kan ta något extra med där. Årets blondie eller något. Fast i och för sig Ljungqvist får ju inte vara med på mötena. Eller årets vilsegångna som vi letade efter under fredagskvällen i Spanien. Nej jag vet inte.. Men finns det en gin dunk finns det alltid intresse.

Börjar bli lite nervös inför ikväll. Startelvan är väll inte riktigt klar än. Zlatan skjuter oss till EM och alla tvivlare om hans storhet kan gå och göra nånting annat än att följa fotboll. Nej men 1-1 Mellberg kvitterar i 87:de

Vi kom fram till att vi växte upp under fel årtionde. Tänkt vad underbart det hade varit att väga upp under 70-talet. Studio 54, flower power ingen som tydligen bryr sig om utseendet. Va på studio 54 fest igår därav diskussionen och vissa klädes plagg kan man faktiskt undra hur någon någonsin kunnat köpa dom. Men kul var det.

DM va inte alls den åttonde såg jag. Utan redan nästa helg. Hagen du vet var jag finns :P haha. Nej men hoppas på ett bra resultat och att dom yngre får chansen nu. Kan bli säsongen när ungtupparna tar upp MIF till fyran. Jag hoppas på det..

Årets gindrickare måste ju vara en kategori också. Fast den vinner ju Lotta ganska enkelt.. Med tanke på hur bra kräftskivan slutade.

Årets räddning: Helt klart Johan Wansulin borta mot IFK Nyköping. När vi var ytterst nära tappa poäng. En av dom svettigaste räddningar jag någonsin sett faktiskt. Synd med knäna Johan är en riktigt bra målvakt som hade kunnat göra mycket nytta.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, årets vilsegångna var ju bra, jag la till årets partypingla också. Det känns inte som att det är så bråttom med gindunken, jag känner fortfarande eftersmaken.

2007-11-18 @ 15:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0