Årets partypingla

Haha Lotta.. Jag kan ju inte vinna både badpojke och partypingla. jag menar peruken under ökna festivalen vinner jag inte partypinglan med den. Liksom hallå. Annars kanske årets pooldopp. Finns många nakna sannngar kring bad i den poolen.. haha.

Träning ikväll fan så gutt. Ska nog trycka dit ett par riktiga pärlor bakom Jocke. Måste ju bli fotboll som uppvärmning eftersom vi varit så duktiga under helgen. 10 dagars ledighet från match för a-laget. Och b-laget kanske har match i helgen. vore fan kul med fajt. Är grymt sugen på en ny Kalmar mycket skott och många mål. Fast fan blir kul att träna nu när man har lite mål med det och inte bara kör för viktens skull.

Undrar hur mycket släkthistoria man kan blanda in i sina framställningar.

Ont i magen har jag.. Jävla kaffe.

Ska Laul bli sjukskriven igen. Eller "sjukskriven". Det vore synd, jag tycker han skriver mycket bra krönikor. Och framför allt ärhans blogg alltid intressant. Synd när spriten tar över ens liv.

Ska vara nykterist fram till jul. Kroppen mår nog bra av det.

Årets mest pinsamma:

Matchen hemma mot Tystberga. Totalt fall. Att alla kan vara så dåliga samtidigt. Tror det va då jag inte kunde andas efter att revbena åkte ur läge på en sidan. Men total kollaps. Fan va dåliga vi va.

Dagens fundering: Hur kan Brasiliens landslagha blivit så dåliga. Dom va nästa utspelade av Peru igår.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Blir inga mål bakom mig, knät måste ju vila. Nykterist i en månad trist när det går rykten om lagfest i helgen. Nåja skönt att du har rätt prioriteringar i livet.

2007-11-19 @ 16:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0