A-lags debut alltså

Japps nu va det dags.. Trycket från läktaren på att ta in den otränande sneskjutande vänsternian från GUIF har blivit för stort.. Eller inte.. Nej skämt åsido är uttagen till a-laget på söndag.. Så nu väntar en vit helg kan bli en intressant upplevelse det var länge sen.. Men någe bra måste man nog ha gjort eftersom man är uttagen i a-laget iaf.. Fem år utan handboll är ju ett tag men nu börjar tajmingen sitta iaf.. Kanske blir succé på söndag.

Inget nytt sen igår och jag har tyvärr inte hunnit forska kring det heller. Ska nog ta ett par msn konversationer imorgon för att snoka reda på lite nya rykten. Löjliga säsongen är ju det roligaste under året.

Det blir kul att se hur lagerbäck ställer upp på lördag. Fast det börjar bli mer och mer klartecken och det känns ju bra. jag säger som förut Sverige får en pinne och jag tror att det är en fast situation med någon mittback som ger 1-1

Jag tror och hoppas att Bojan är nominerad till årets mittfältare 2008 om inte tv4 misshandlar AIK ännu en gång.

Vore även kul om Milton fick någe pris i någon annan gala.. Typ årets fjant eller någe sånt i den alternativa fotbollsgalan.

Är Shaaban klar för Göteborg tror jag dom vinner även nästa år.. Men den stora frågan är kommer han vara lika full som Bengan på galan.

Kommentarer
Postat av: Nummer 14 i Seniorlaget

Oj vad kul, comeback inom a-lagssammanhang i handbollen alltså.. Kul, lycka till Tobbe!

2007-11-16 @ 11:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0