Mm nice

Helt underbart. Satt med Lotta och räknade pengar. 12 000 spänn i vinst. 6 000 till vardera lagen en väldigt angenäm inkomst måste jag säga.

Att lyssna på Pelle Norén när han dealar om resväskor på något språk ingen förstår det måste vara bland det mest komiska någonsin.

Grattis till alla som var och handlade sent på dagen då blev det ganska prisvärda saker.

Vi hade iaf as kul igår. Fram tills det skulle plockas undan då kanske vi skulle ha varit  fler men det vet man till nästa gång. Sen får vi hoppas att vi har lika bra uppslutning nästa gång som tjejerna hade.

För det kommer bli en till loppis i höst.

Lotta jag är besviken det var inte någon som ringde och väckte mig kvart i 9 som utlovat imorse..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, jag är ledsen att jag inte hann ringa men jag hade jämt göra att hinna upp själv.

2007-05-27 @ 19:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0