Årets målsumpare.

Idag har jag nog gjort min mest miserabla insats någonsin framför moståndarnas mål. Fyra rejäla chanser som mittback de är ganska bra att sumpa alla. Ska börja nöta nickar från tre meter nästa vecka.

Men seger och en jävla bra laginsats. Tappade mitten en stund i andra men korrigerades upp efter 10 minuter. Vinner vi dessa tre fajter är vi verkigen med i racet igen.

Avgjorde min andra b-lags match i onsdags. Fan så gött. Dunkade dit 3-1. Slutresultatet blev 3-2 och förutom spiken i kistan mot Högsjö (14-0 målet) så är jag i kraftig målform i b-laget.

Snart dags för främre regioner i a-laget så jag får mer än fyra chanser per match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0