Sommaren är hård

Funderade över hur jobbigt det egentligen kommer bli på måndag. Tänkte att om man nu i helgen verkligen tog sig i kragen och rörde på sig kanske träningen kunde vara ganska kul. Men nja. Man ska ju inte ta ut sig i onödan. Har ju faktiskt varit ute och joggat fyra gånger under uppehållet plus en tennis fajt och hosjö open. Om man dessutom räknar dom många längderna i Lottas pool borde borde jag absolut ha fyllt min kvot av träning..

Undrar hur det går för alla andra i laget med träningen. Jag har ju tränat även fast kanske högerarmen är den som fått jobba mest. Öl är ju väldigt gott i värmen. Men va fan. Fotboll är ju något man donar med för att det är kul. Men tre veckor utan en boll vid fötterna kan det vekligen gynna en fotbollspelare i längden. Fast jag tänkte faktiskt skjuta en skott på IP en dag när juniorgrabbarna va där och lekte. Men då kom tanken om baklåren direkt och det va nog smart. Efter en löprunda ska man nog inte sparka på något kändes det som. Men tanken fanns där och jag tror att de räknas som träning.

Barcelona. Lloret de mar heter tydligen staden. Små mysigt såg det ut. Spanjorskor eller spanskor vetinte riktigt hur man säger men. Med lite Jäger i strupen går det säkert. Skol spanskan kommer fram igen. Una cervesa por favor är ju kanske det viktigaste uttrycket.

Ska nog våldgästa Lotta ikväll igen. Men det vet inte hon om än. Är så tråkigt att greja inför flytten. Men ska ringa Lotta nu tror jag. Även fast Al Bundy är i toppform för tillfället.

Läs gärna snygg-annas blogg på dunkers hemsida. läsvärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0