Lite mer personlig

Har fått en liten tanke kring det här. Vi har ju den officiella sidan som sköter fotbollen det känns dumt att skriva samma saker här. Dock tänkte jag använda den här bloggen lite mer som min egen personliga fast väldigt mycket kring fotbollshållet. Funderade faktiskt en stund på vad man egentligen kunde skriva här kring fotbollen. Drog ju in fyra inlägg till den officiella idag så det finns inte mycket fotbolls mässigt här.

Kanske kan man skriva att vi nu nästan är 30 pers som ska åka från vårat lag till barca. Det ska bli nice. Tillsammans med damerna kan vi nog komma upp runt 55 stycken och det är ju ett helt gäng. Bara att hoppas att man får gå ner på nou camp och blir presenterad som nyförvärv i halvtid. Haha chocken skulle bli stor :P Nej men det kan bli en riktigt upplevelse arenan ska ju tydligen vara ett riktigt stort as. Atletico Madrid är ju också en ganska kul motståndare.

Hösten stundar ju också. Vet inte om man ska tycka och tänka så mycket alls. Det jag tycker mest är ju såklart att man är för långt ner i plan. Nu pratar jag inte om forwardsplats utan att hamna på mitten och faktiskt bli en fotbollspelare igen istället för ett bollplank i sidled som man formats till mer och mer. Men man spelar ju där man är bäst för laget enligt tränaren. Men en åsikt får man ju ha. Sen vet ju alla att egentligen är man ett riktigt forwards ess klinisk avslutare med en jävla arbets kapacitet :P eller inte.

Växjö om 43 dagar typ. Någe nytt.. weeii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0