Kul kul

Måste säga att gårdagen blev en riktigt trevlig dag. Först BW hela dagen. Bra fart många glada tillrop och härlig stämning. Och ölen flödade såklart faktiskt riktigt riktigt roligt. Det tror jag dom flesta håller med om.

Fest sedan på kvällen också även det en lyckad tillställning måste jag säga. Jag hade iaf väldigt kul och det lät på dom flesta besökarna som att det faktiskt var en väldigt uppskattad tillställning. Och ölen flödade även där. Jäkla bra jobb av alla gubbar som hjälpte till. Dock endast fem stycken på städningen kanske inte va så lysande men gick smidigt ändå. Vi har ju iaf en ny mopp kung i laget. Ingen kan moppa golv som Nypan.

Måste även säga att det är skönt att såpass många är med och jobbar när det blir något. Och nu är ju barcelona bestämt till 5 Oktober och Barca-Atletico är ju en match som man faktiskt kan tänka sig att se båda 1 och 2 gånger.. Riktig tur alltså.

Men nu är det dags för att fortsätta följa filmen. MIF tipset avgjort också i veckan kommer jag presentera allt på den officiella hemsidan. Men det är allt för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0