Två blytunga förluster och ett roligt forum

Torsk mot jumbon med a-laget och b-laget stod för en mindre stark insats mot Eksjö. Att förlora mot Karlshamn får nog anses som en lite skandal. Kan vara bland det sämsta på den här niåvn men inställning slår klass. Revanch krävs vid borta mötet i vår.

Idag är det löpning och bad. Ingen Winnerbäck för mig. Det ska istället bastas och lekas i badhuset, eller nja mer simning och lite relax med laget. Ska även tvätta.. Det är inte alls så kul som det låter.

Är ute på VFU dvs praktik så jag har inte riktigt så mycket fritid som det annar brukar vara vid lärar linjen. Ligger just nu i sängen och skriver ett arbete om Watergate som ska redovisas i eftermiddag för ett gäng kunskaps törstande nionde klassare på TC.

En mycket intressant diskussion på forumet på MIF:s officiella. tycker jag gjort mig hörd med idel vettiga åsikter. Dock så är de nog som vanligt avundsjuka som ligger bakom det mesta. Men jag står fast vid det jag sagt. Sedan skiftet i fotbolls setionen så vet jag ju själv att ungdomsfotbollen prioriterats högt. Uffe har en klar idé om att det är ungdomarna som det ska satsas på vilket också anställningen av L-G bevisar.

Har även skrivit ett arbete om korea kriget 1950-1953 idag. Börjar få en ganska bra bild av kalla kriget nu.

Inte nog med tunga förluster. Lider även av tung huvudvärk och har fått ett nytt smeknamn av några handbolls spelare. "Afrika". Fundera på den ni som inte vet. Nu ska jag gå tillbaka till böckerna och skriva om vad följderna i samhället blev av Watergate.

MATS RUBARTH I LOVE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0