Seger, debutant tal och ont som fan

27-24 blev det.. Alltså ruskigt nära i mitt tips måste jag säga. återigen stabilt bakåt och en hyfsad anfalls insats. Fick ca fem minuter och återigen gick det riktigt bra i försvars spelet dock så är man lite passiv framåt men det kommer med självförtroendet hoppas jag. Har ont som fan i armen men blir träning ikväll ändå. Är så jävla kul att gå och träna och så har jag fan inte känt på väldigt många år.. Är det så här det känns att vara otroligt motiverad?

Har känt motivation för fotbollen också men inte på samma sätt.. Kan vara för att man nu är i en annan position i gruppen. Nu måste man kämpa och prestera hela tiden för att ta plats och har inte den där ganska klara platsen i laget.

Kul fest på kvällen. Blev ju en aning överförfriskad för en gångs skull. Dock inte en värsan fylla iaf som tur va.. Debutant tal är något som borde införas överallt för alla nya. En ruskigt bra och kul idé.

Fortfarande ingen information från Nenne. Snart kanske man skulle släppa det man hört ryktes vägen.

Har lärt mig hur man tejpar armar. Ganska kul och enkelt.. Snart är jag nog någon form av unikum med tanke på alla olika skador man haft hittills i livet. Men fan va skönt att knät fungerar så jävla bra.. Tänker inte ens på det längre är fan helt underbart.

Lotta dags för möte snart igen börjar bli gin sugen

Om man kommer på sig själv att titta på typ momento eller va fan de heter på sexan är man inte en väldigt patetisk människa då.. (Saknar Anton Körberg.)

Kommentarer
Postat av: Lotta

När du vill om det blir i malmköping. Måste jag åka till Växjö så krävs det väl nån dags planering, haha!!

2007-12-18 @ 15:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0