Riktig slö dag

Det ända jag egentligen lyckats prestera var en ansiktslyftning av lägenheten. Om möblering och gardin uppsättning eller vad man ska kalla det.. Hur som helst ägnade jag en timme åt att fixa hemma annars har jag faktiskt inte lämnat lägenheten idag.. Riktig skit dag egentligen.

Skidskytte kan vara en av dom bästa tv sporter som finns. Spänning hela tiden faktiskt. Tycker det är en ruskigt underskattat sport som faktiskt som tur är har påbörjat en uppgång till allmän acceptans.

Annars har jag sett Italiensk och spansk fotboll och även ett avsnitt av Tornado av Galenskaparna. Grymt roligt när de diskuterar mattor och alla slutar vara spioner.. mi like.

Match mot Kalmar imorn och jag har sagt nej till förfester och hemma festar för detta event. Det känner jag mig väldigt nöjd över. Det har börjat bli lite seriöst det här och känner faktiskt lite ansvar gentemot resten av laget.

Snart är det jul.. Fyy faaan..

Den som känner för att donera ett litet vardagsrumsbord en borrmaskin och några snygga tavlor kan anmäla sig frivilligt.

Fick tillbaka min hammare av Emma efter 2 månaders bortamatch. För hammaren alltså.

Nu blir det avsnitt två i Tornado. Den som vet vad filmen heter när de två bröderna är upp och klättrar berg kan höra av sig. Galenskaparna alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0