Några tankar

Först vill jag bara påpeka att Cristiano Ronaldo är mitt hat offer of the day.. Bomma straff när man plockar in tre matcher så snyggt i övrigt.. Not good

Nisse Johansson till Galatasaray.. Hoppas verkligen inte att detta stämmer. Nisse som va kung på huvet i AS i höstas behövs verkligen. Fast kommer ett bra bud och vi kan ta tillbaka Gary då ja.. Kommer ju alla andra lag tycka det är bra..

Tour De Ski är lysande vinternöje. En helt perfekt idé av skidpamparna. Spänning och bra tävlingar dagarna i ända. Såg Kalla idag och även herrarna tycker det vara grymt imponerande. Som jag sagt förrut. Hellner kan bli något stort tror jag..

Att disney filmer får alla dom stora kändisarna at ställa upp med röster de är fan mäktigt. Hajar som hajar på TV nu och såg listan över rösterna.

Sjuk som fan tror jag.. Sängliggande igen. Hoppas bara man frisknar till inför nyår och den stora inventeringen den andra. eller ja.. Kanske är bra med sjukdom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0