Mr Hankey och hitta.se

Mr Hankey kan vara världens sjukaste serie figur i Southpark.. Julbajskorven.. Fan så mäktigt.. Kan vara bland the most sickest thing I ever have heard. Hahahaha.

Alla ni från E-tuna och Flen.. Gå in på hitta.se och tryck på kartor. Zooma sedan på stockholm.. Lite till vänster dyker Malmköping upp men inte hittar jag varken Eskilstuna eller Flen. Det betyder alltså att Malmköping är en större metropol än dessa två andra små ställen.

Det vara dagens två höjdpunkter.. Vid sidan av kan jag nämna att jag för första gången i mitt liv kokat ägg och potatis idag.. Och det gick och äta.. Nu bör ni vara imponerade..

Kommentarer
Postat av: Fridah

Ha en fortsatt mysig julafton, :)

2007-12-24 @ 22:32:45
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0