Irriterad

Hade jag skrivit det här för 30 minuters sen hade jag förmodligen blivit stämplad som farlig och terrorist. Betalade alla räkningar idag och det gör nog att man blir mer deprimerad än vad man någonsin borde vara.. Allt är kommunisterna och moderaternas fel. Va ungefär min grund tes  frågan. Det kan jag nästan koppla ihop fortfarande men det brukar uppröra folk mer än vara konstruktivt.

Fick inbjudan att fira jul med en handbolls polare och hans familj. Kan vara det schysstaste någon gjort på jävligt länge. Men får se hur det blir med det.. Får förmodligen besök från Hässleholm. Tyvärr inte kvinnligt men det är inte mkt att göra åt.

Om jag ska gifta mig förmodligen inte dock så ska Phoebe från vänner sjunga på brölloppet.

Har skickat arga mejl överallt idag känns det som och så har jag ont i en nagel. Allt är bara skit för tillfället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0