Hela världen stannar för ett dygn

Ja och det är inte julafton jag pratar om.. Om 35 minuter sätter årets fotbolls fest igång.. Inter-Milan och Barca-Real samma dag det kan inte bli mer fotbolls godis. Det här kan vara det största fotbollsdygnet förutom cl-final VM och EM någonsin under min levnadstid. Jag är frälst..

Mäktigt att Maldini kommer fram och snackar med Jepser Blomqvist och tar en kaffe.. Grymt mäktigt..

Jag tror att Capello kommer floppa totalt i England. Han kommer tråka ihjäl publiken med sitt strikta 4-4-2.. Men han har ju en klar idé och hårda regler. Fast jag kanske mer hoppas att han ska bomma och få sparken. Fast har FA råd med att sparka en tränare till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0