Hegerfors för gammal?

Sitter och tittar på nian som dagen till ära kör canal+ supersöndag. Blev väldigt glad när jag såg det och nu är de City-Pool. Det ska bli ruskigt intressant eftersom jag bara sett PL lagen i champions league iår. Derby-Blackburn va ju ingen jätte match men Kricko sitter nog och ler hemma i vinter soffan ändå.. Tycker även Birro och Rydström bör får mer tv-tid gillar dom båda två skarpt. Kul att Birro sitter med när det inte är Italien, han har stigit i mina ögon den här eftermiddagen.

Men ska verkligen Arne sitta själv och kommentera fotboll. Är han inte lite gaggig. Det är en national hjälte jag vet och man kan inte tycka om mysfarbron. Men det är faktiskt dags att han ja nöjer sig med studion där han fortfarande är lysande.

En mycket rolig sida www.garv.se.. Läs roliga citaten kärlek och romans eller vad de nu heter.. Det är många klocka människor som sagt kloka saker.. Däremot framstår  ju Lasse Kinch i idrotts delen som den pajas han verkligen är.

 Nyår stundar. Mår jag inte bättre imorn så tror jag fan att det blir en otroligt lugn hemma kväll. Är medbjuden på fest med några handbolls lirare men fan.. Jag vill bli frisk nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0