En ledig kväll

Sitter idag och är hel ledig från träning och allt vad idrott heter.. Hade hoppats på att det skulle bli fotboll på sexan men istället Gothica. En bra film faktiskt rekomenderas för dom som inte sett den än. Själv tänker jag nog göra en liten klassiker. Scarface finns ju i filmsamlingen och det var länge sen jag tog mig igenom den. lite "say hello to my little friend" behövs ibland. Eller så blir det nånting med killing gänget vi får se.

Sitter även här och väntar på lauls bomb Man kan ju alltid hoppas på att det är någe stor namn till Gnaget men det lutar nog åt Rami Shaaban till Brajen. Eller nånting annat Martin Ericsson till sillstryp kanske. Vi får se.

Är inte family guy en ruskigt överskattat serie. Sett två avsnitt och har faktiskt inte förstått hur jag kunnat hylla serien förut.

På måndag kommer Gnaget till Växjö. Nu måste jag bara övertala någon att följa med och se på hockey. Har inte sett gnaget lira hockey på en jävla massa år men hoppas jag kommer iväg på måndag. Seger idag mot Huddinge under nya ledningen kanske kan skapa självförtroende inför matchen mot Lakers.

Men med tanke på mina tv vanor så kanske jag har blivit lite konstig när det gäller vad som är bra och dåligt.

Nu blir det lättdryck och mini pizza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0