Debut, seger, skada

Match mot Kalmar seger med en boll. En riktigt skön vinst. Jag fick även göra a-lagsdebut fast det varade kanske inte så länge. Fast lite besviken är jag att jag inte blev utsedd till matchens lirare. Liksom tre minuter och bara ett misstag innan jag drog sönder armen. Förmodligen bara några muskelfästen som fått sig smällar men just nu känns det som om hela armen är sönder. Trodde helt seriöst den va av.

Catch me if you can är en klart underskattad film. Mycket underhållande faktiskt..

Back to school tomorrow. Fy fan.. Hade gärna gått tillbaka till VFU:n igen imorgon, det är så grymt mycket roligare.

Kommer fan inte på någe mer att skriva så jag skiter i det..

Jävla skit vad bitter jag är.. Få chansen 10 kvar och det är jämt som fan.. Sen ska den där jävla armen gå åt helvete.. När man får chansen kan man inte få ta den.: Är grymt bitter. Kommer satsa på att bli en fet bitter gammal farbror om det är något allvarligt iaf..

Kommentarer
Postat av: Jocke

Jag har redan bokat in mig på den rollen i laget så du får ta på dig någon annan roll.

2007-12-09 @ 23:13:33
URL: http://handboll.bloggtopp.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0