B-lags seger, juluppehåll och försäsong

B-lags match idag och vi van med bra många mål säkert 10-15 stycken. Rosade intedirekt marknaden idag heller. Känns som om man är jävligt match otränad i anfalls spelet.. Grymt svårt att hitta rätt i satsningarna. Men fyra bollar framåt på 35 minuters spel och då var man punktad ca halva den tiden så ja det får väll vara godkänt. Och mitt nuvarande mål är väll att lyckas vara tyst utan att ge dumma kommentarer det kommer straffas sig i sinom tid.

Nu är det iaf juluppehåll från matcher. Men det är träning mest hela tiden inte många lediga dagar. Kul som fan att det är såpass mycket träning. Blir således ingen resa hem under julen. Har lite olika ideér hurvida jag ska spendera helgen.

Fotbollen är jag fortfarande ganska passiv i hur jag ska göra. Men har inte hört något sen DM så jag vet inte riktigt om det finns något intresse. Men med tanke på att jag inte direkt är så försäsongs sugen och just nu har handboll på schemat 4-6 dagar i veckan så kommer jag nog vara mer vältränad än någonsin när det väll närmar sig fotbolls säsong..

Har åkt på en riktigt försäsongsskada i handbollen. Ont som fan gör det i. Blåsor på pekfingret. Aj fan. Inge kul alls..

Enligt eurotalk är Pippo Inzaghi en av världens bästa fotbollspelare. Det blev jag otroligt glad över att höra. :D:D

Undrar hur man gör för att få Cosmo Kramers frisyr. En framtida dröm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0