Äntligen helg

Efter en tuff och lärorik VFU vecka så sitter man återigen här hemma och suktar efter en god måltid och mindre nyttig dryck. Men det får vänta. Träning klockan kvart i sex med a-laget med snack med den mentala coachen innan. Kanske kan ge nånting men känns som man under sina år på gymnasiet hört det mesta om hur viktigt det är att skapa inre rum och mentala bilder. Men tjaa varför inte..

Emil Berger klar för AIK enligt de flesta utom AIK:s hemsida. Fast man kanske inte presenterar Väsby nyförvärven eller jag vet inte. 16 årig ytterback från Degerfors iaf..

Lycka till i helgen nu Benny and the gang.. Ja Dunkers damer lirar dm och man kan inte annat än önska dessa lycka till..

BK Biceps tyckte jag va ett kul namn på en förening med ett gym.

Har en jobbig förkylning som vägrar ge med sig. Men har funkat bra och träna ändå så det ska nog inte vara någon fara. Har även ett jävla snyggt blåmärke på ena bröstet. Har aldrig haft det på bröstet förut så jag är lite stolt över att jag faktiskt fått en smäll och ett blåmärke.

Stuart Baxter för president. Nu ska bara Henke lägga ner Razak sticka och Jakobsson börja oddla tomater så är lyckan fullständig. Helsingborg är av någon anledning en föreninge jag inte gillar.. Kan vara för att delar av dom uttryckte att AIK var övärdiga vinnare av AS 98. Lag med flest poäng är alltid värdiga vinnare. Trots 25 mål framåt på 26 matcher.

Björk i nytt blåsväder kan inte annat än le.. Alla rödhåriga göteborgare bör hålla sig undan från Råsunda. Jag menar Långås och Björk inte ens en mor kan älska dessa pojkar.

Korv med bröd på gång sen en powernap inför träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0