Tillbaka från solen

Efter 8 dagars solande badande och även lite fest någon kväll så är jag åter här.

Svar till kommentaren ja det är match om andra platsen på lördag och jag va i Grekland då vilket var varmt och skönt. Men eftersom vi har så bred trupp så klarar vi av att jag inte va hemma. Va ju tydligen en riktigt bra match av grabbarna.

Bethnarin mötte vi ju idag. Då va jag med. Dock blev det förlust med 2-1 efter lite märkliga mål. Jag själv borde ha avgjort vid ställnigen 1-1. Men en bra genomförd match. Synd bara att det fans två mindre trevliga spelare i bethnarin inte så kul att höra att man ska få tänderna inslagna 23 gånger under match.

Fick erbjudande att jobba på nattklubb på Kreta måste vara för att jag va så himla söt eller något.

Nya tag mot Näshulta på onsdag. Då är jag inte med men på lördag hoppas jag kunna delta mot Tystberga. Viktiga matcher om vi ska hänga på tåget där uppe.

Domare kan vara dåliga. Dagens domare var inte dålig det var synd om honom. Är man rädd ska man inte dömma fotboll. Tycker i alla fall inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0