Så här är det

Anledningen att det inte blir så mycket om matcherna här på bloggen är att jag ju även skriver på MIF:s officiella hemsida. Där står det ofta mer om matcher målskyttar resultat och även inför rapport i dom flesta fallen.

Men några rader om fredagen ändå. Matchen mot bruket var ju som det brukar vara i derby högt tempo hårt spel ofta även fult. Synd att domaren inte tog tag i det när framför allt Holegård fick smäll efter smäll. En gåta för mig att karln inte ger igen faktiskt. Annars så var det inte så mycket spel det lilla som skapades var vi som gjorde. Är tveksam till att bruket hade ett ända riktigt avslut på mål. Men det kanske är att ta i.

Bruket spelade hur som helst ett väldigt bra försvars spel och vi lyckades inte ta oss förbi deras buss som mourinho skulle uttrycka det. Men som jag skrev innan säsongen skulle förvåna mig mycket om dom inte går upp i femman igen.

På onsdag möter vi Hällby. Lennart är bortrest annars hoppas jag att samtliga är tillgängliga. Även poker kungen Enbuske hoppas vi på är spel klar. Men bara några dagar kvar och det är bara att hoppas att klivet upp inte är så långt ifrån. Varken för laget eller mig själv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0